اکثر افراد در زندگی خود، یک دفتر دستک‌ی دارند که در آن، دخل و خرج‌های خود را می‌نویسند. بعضی از این افراد با استفاده از برنامه های حسابداری، حساب دخل و خرج خود را دارند و بعضی ها هم در گوشه دفتر، این حساب ها را یادداشت و در انتها با ماشین حساب جمع و کم می‌کنند تا آخر ماه، حساب جیب خود را داشته باشند. در این آموزش، قصد دارم به شما نحوه نوشتن یک برنامه حسابداری ساده را به وسیله Excel آموزش بدهم تا کمی از دردسر های جمع یا کم کردن دخل و خرج را کم کنم. در ادامه با ویندوزایران همراه باشید.

AcrossDevice_Excel_430x208

این متدی که به شما آموزش می‌دهم را می‌توانید بر روی گوشی ویندوزی خود نیز، انتقال داده و از آن استفاده کنید. سعی شده است تا زبانی ساده، توضیح بدهم و این برنامه، با حجم بسیار کم خود در تمام دستگاه ها، قابل استفاده می‌باشد

excel

در ابتدا، برنامه Office را باید در سیستم نصب کرده باشید و بعد از نصب، Excel را اجرا کنید. گزینه اول را که Blank workbook است را انتخاب کنید.

excel

در این قسمت، محیط برنامه را مشاهده می‌کنید که با خانه های خالی چیده شده است.

excel

 حال مانند تصاویر عمل کرده و باید خاصیت هر خانه را انتخاب کنید. اول روی خانه A راست کلید کرده و Format Cell را انتخاب کنید پنجره ای به شکل زیر باز گردد.   مثال : اگر خانه اول را به صورت Date انتخاب کنید، هر مقداری که وارد خانه شماره A می‌شود، اکسل آن را به تاریخ تبدیل می‌کند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید


آموزش اکسل ویژه حسابداری خانه ,برنامه ,کم ,حساب ,دخل ,استفاده ,انتخاب کنید ,دخل و ,خود را ,را انتخاب ,را بهمنبع

نوشتن برنامه ساده حسابداری در Excel(پارت 4)

نوشتن برنامه ساده حسابداری در Excel(پارت 3)

نوشتن برنامه ساده حسابداری در Excel(پارت 2)

نوشتن برنامه ساده حسابداری در Excel(پارت 1)

آموزش رایگان حسابداری در اکسل به زبان ساده(پارت 12)

آموزش رایگان حسابداری در اکسل به زبان ساده(پارت یازدهم)

آموزش رایگان حسابداری در اکسل به زبان ساده(پارت دهم)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

فراز چن وبلاگ سایت ساعت آس رشته مدیریت صنعتی کالای ارزان خرید اینترنتی خرید و فروش خرما باکیفیت پارکت لمینت دکتر سلام ویتاسیب هی ای پی کی - دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید